Странице

14.4.11.

Duge ogrlice






11 коментара:

  1. super su ,poslednja mi se najvise svidja!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Jako volim beskonacno :D duge ogrlice... Svidja mi se ovako kombinacija koju si napravila, jedina zamerka mi je sto se ne vidi najbolje na slikama koliko su zapravo duge :(

    ОдговориИзбриши
  3. @Heklice : Hvala :)
    @ Drangulije:Potpuno si u pravu...nisam imala na kome da slikam,ali ispravicu gresku cim nadjem model i postevljam fotke...hvala na sugestijama i na vernom pracenju :D

    ОдговориИзбриши
  4. O, Dašo, pa ti prava majstorica filca!
    Savršeni su ti svi radovi.
    Idem da stavim tvoj blog na svoju listu.
    Kiss!

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se sviđa nakit koji radiš,prekrasan je!
    Filc obožavam jer on pruža bezbroj mogućnosti baš zato odličan kao materijal za izradu nakita..i drugih lijepih rukotvorina.
    Jako lijep blog,pratim te:)

    Lijep pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  6. very pretty ;)

    pozdrav od www.styleintoxicated.com ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Eheeeeej bas mi je drago da si me nasla(pa tako i ja tebe:) ).
    Pregledala sam ceo blog,radovi su ti divni,bas si puno napredovala <3
    Iz ovog posta,najlepsa mi je ogrlica sa keramickom sovicom,odlicno su uklopeljen boje <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Mims,drago mi je da smo opet tu...nesto smo svi imali pauze,neko krace,neko duze...ja sam ok,ali u konstantnom deficitu vremena,kao i vecina :D
      Drago mi je da ti se svidjaju ogrlice,mada su i one od pre ohohoho...nadam se da cu uskoro opet nesto postaviti...pisi mi na mail ili face sta ima kod tebe,kako fax...ljubs <3

      Избриши